En helt fantastisk familj

Hej alla, och kul att det är så många som är inne och läser och tack så jätte mycket för alla gratulationer.

Allt går jätte bra här och vi alla mår toppen. Vi är kvar på patient hotellet och blir kvar iallafall en natt till. Får hjälp med diverse saker som amning och hon har fått tagit lite hörselprov och blodprov.

Idag har vi även varit ute och gått för första gången med vår fina vagn som Martin var hemma och hämtade hos oss.
Det var två otroligt stolta föräldrar som var ute och gick.

Har precis matat stumpan och lagt henne i sängen. Nästa gång vi skall upp och mata henne bli ca kl 0100 i natt.

Nu hade jag tänkt att försöka få lite sömn, får försöka få Martin i säng också.

Skriver mer när vi är hemma och hur förlossningen gick.

Ha det så bra så länge / Familjen Lönneström





Kommentarer
Miki

GRATTIS!!! GUD VAD KUL!! Jag kan knappt bärga mig tills du lägger upp bilder på den lilla prinsessan! Stort grattis till er båda!! :)

All lycka och framgång!

2009-12-12 @ 22:09:28 | http://mikissurroundings.blogg.se/
Faster Jeanette

Ni är för söta! Saknar er massor. Krama den lilla från mig.

2009-12-13 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback