Kört bil första gången efter körkortet..

I lördags var första gången jag körde för första gången efter att jag tog körkortet, med Jeanette, ned till pizzerian.
Kändes helt underbart. Äntligen!!! Och i Söndags var jag och Jeanette  på Ikea och handlade en massa små saker till hemmet. Därav köpte jag en stor ram till Martins MFF matchtröja som han fick på sin svensexa som jag täntke att jag skulle rama in. Och sicket meck. Helt svettiga efter en match med ramen.
Därefter kom Martin hem och skulle såklart finslipa det lite, så av och på av och på. Och änliten såg det bra ut. Ja Då gick dem små piggarna av som man skall spänna fast den med.

Men nu är den uppe i barnrummet där den passade in bäst.
 
Lilla grynet har inte varit så pigg denna helg har jag märkt. Inte så mycket rörelser och såklart blir lilla mamma lite små nervös och rädd att det skulle vara någonting fel. Men icke, kände nämligen att det var på gång i magen igen. Så nu är allt som det skall vara igen.

Nu börjar det närma sig med stormsteg till bröllopet. Nu är det bara 5 dagar och ca 6 timmar kvar. Tick tick.




Kommentarer
lejjne

det är en helt underbar känsla att köra själv :D

2009-08-17 @ 14:24:31 | http://lejjnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback