Körkortet, en väldig bit på väg..

Idag har jag varit och skrivit för teorin och klarade det!! Ååh, känns så skönt, men frågorna var svåra fastän man verkligen har pluggat, som jag har. Men jag klarade det, och nu är det bara uppkörningen som återstår, på fredag.

Känner själv att jag kan köra och att det nog inte är några problem. Så håll tummarna nu att jag klarar det.

Körkort är nästan ett måste att ha när man får barn, tycker iallafall jag. Man känner sig rätt så instängd annars och Om det skulle hända någonting så är körkortet såklart ett väldigt Plus.

Efter detta återstår bil. Vi har en bil nu men behöver en till då det behövs i Martins jobb. 
Så Om det blir som jag tror, att jag får den vi har nu, då vi handlade den tack vare barnet. :) Behövs en stor kombi med bra bagageplats och den är även automat.

Idag efter jobbet ska vi även in för en till omprovning för klänningarna, så om detta blir bra, som det säkerligen blir så hämtar vi den på måndag. Allt faller på plats med andra ord!



Kommentarer
yohanna

fan vad kul!! grattis sötnos!

2009-08-12 @ 11:39:09
lejjne

grattis hjärtat! <3 snart har du ditt körkort, det är en sådan frihet :D ska hålla tummarna på fredag

2009-08-12 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback