Kommer aldrig aldrig glömma denna dag.

Sitter här och lyssnar på The reason och bara drömmer mig bort!! Den låten har gett mig gåshud sen första gången jag hörde den. Och det var när jag och min älskling precis hade träffats och sen den dagen har det blivit vår låt. Den plus andra celine dion låtar har fått gå på repeat ett antal gånger när vi skall sova.

Plus att vi var på celine dions konsert som var helt magisk den med.

Man känner sig tom inombords i och med att den dagen var en av dem bästa i mitt liv, förutom när jag träffade Martin för första gången.

Allt gick verkligen så himla bra, verkligen Allt. Och våra gäster som var där var ett otroligt fint gäng som gjorde dagen och kvällen till något minnesvärt.

Vår släkt och vänner är Underbara och förtjänar all heder!! Ett bra gäng helt enkelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback