Klänningen..

Igår var jag och min tärna, Jeanette, och provade våra klänningar för en andra gång. I och med att Martina har gått och blivit så rund om magen, och jag vet Inte varför, så är det illa tvunget att sy ut den Rätt så mycket! Blir till och med snörning i ryggen då jag inte fick igen den! :)

Men vi gick därifrån och var så himla nöjda båda två.

Den dagen vi var där och valde ut klänningarna var i början på april, och den prickade verkligen rätt direkt för mig. Såg en i skyltfönstret, gick in och provade och den blev det utan att tveka. Sedan fick jag välja klänning till Jeanette också, och hon var bara illa tvungen att ta den! :) Men den är helt perfekt.

Känns som att det var en evighet tills jag skulle gifta mig när vi väl var där, men nu är det mindre än 14 dagar kvar.
Och fy vad jag längtar tills jag får min Martin, På riktigt!!




Kommentarer
lejjne

skönt att allt löst sig med klänningen babe :)

2009-08-11 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback