Klänningarna är hämtade och sparkarna blir fler och fler

Nu så! Dem är klara nu, och så nöjd man är.

Imorgon bär det av till Dalarna där vi skall gifta oss och börja förbereda alltihopa.

Nu är det verkligen på riktigt, och man känner det i magen! Är ju nervös men självklart så himla förväntansfull och hoppas att allting går som det ska. Och håll nu tummarna att vädret håller i sig. INGET REGN SNÄLLA.

Kände förresten 3-4 sparkar igår när jag satt och väntade på att Jeanettes klänning skulle bli klar. Och det var inte några små heller. Såg till och med att det buckla upp sig på magen, om man kan skriva så!

Jag är ju i vecka 22 och barnet är ca 25 cm långt och väger 510 gram. Iallafall om man läser på barntotal.se.

Förresten för er som inte vet, så om allt blir som det ser ut så blir jag och Martin föräldrar till en liten Ella (iallafall vad vi har tänkt, med namnet alltså) Så ni som läser får Inte sno det namnet! ;)



Kommentarer
Maria

Allt kommer gå super sötis. Även om regn orusk står på kartan så har ni två solstrålar ändå. Inget kan förstöra eran gyllene dag. Lova att ta många foto så vi alla kan se.



Kram till dig mammis...

2009-08-18 @ 14:51:12
Jessica

Ella så fint :) det hette min orfars syster om jag inte har helt fel för mig. Vi vet inte könet än så vi har tänk oss en nicole eller en wille :p

2009-08-20 @ 08:44:53 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback