Lektime.

Bilder säger mer än ord.. dem kan inte ha haft det bättre. LEKTIME med pappa är det bästa.


Ella har fått sin alldeles egna och första vagn utav farmor, även en docka som hon för studen bytte ut mot sin hund istället.




Ella är inte det minsta rädd för höjder. Visade hon bara med att fara rätt ut i rutschkanan utan några som helst invändningar.


Nallen ska med upp och såklart också åka rutchkana.

Gick inte så bra att gå upp..

..så vi åker ned igen.


Underbaraste med vinden i håret.

Iväg till nästa lekplats som ligger åt andra hållet provar vi ALLT!




Pappa, nu åker jag.. ja, bara du släpper mig först..


Kom igen nu pappa.. den är inte alls brant.

-"Vad har jag gett mig in på.. kan ju inte visa för Ella att jag är höjdrädd" De e ba åk! 


Världens bästa radarpar. Älskar er innerligt.




Kommentarer
felicia - 19 år och mamma

vad härligt! hur gamla var ni när hon föddes ? =)

2011-07-28 @ 11:17:31 | http://ettheltnyttliv.blogg.se/
lejjne

gullunge <3 saknar er

2011-07-28 @ 16:35:14 | http://lejjnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback