Hon är tillbaka.

När jag kom hem bestämde vi oss för att ta på oss träningskläderna och gå ut i sandskogen. Tog med oss vår joggingvagn som vi köpte innan, men tyvärr har det hänt någonting med den och den drar bara till höger. Så den är inte världens enklaste att springa med, får snarare kramp i armen.

Så efter att vi sprungit ett varv var och Ella fått sprungit av sig och fått ännu mer miljöluft, då dem var i bokskogen innan idag, så begav vi oss hemåt.

Så skönt att kunna åka alla tre för att sedan känna sig duktiga också på köpet, mår verkligen mycket bättre när man vet att man har varit aktiv och jag med min huvudvärk känner att det hjälper.

Tal om annat så är det bara en vecka kvar tills semestern och då beger vi oss upp till landet, vår odylliska lilla oas. Dit man åker och verkligen BARA är. Jag längtar så jag spricker.


Underbara sessan på väg till sandskogen.. Hennes humör är Ella igen. Och fy jäklar vad skönt det är!



Om Ella skulle få bestämma Helt själv så skulle hon valt att få vara ute Hela dagarna..




Kommentarer
nanna

finis!

2011-07-20 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback