Super fredag.

Filmen igår var riktigt bra får jag säga. The Experiment, fick faktiskt en femma från oss förutom att den kunde gärna få vara lite längre.

Natten har varit mycket bättre än innan, och hon vaknade bara en gång vid fem och fick mat. Drack upp all välling och somnade direkt igen så vi fick sovmorgon till halv nio, verkligen inte fel.

Vi var iväg på vår dagliga långpromenad som tar en ca timma och sedan kom Ellas farmor på besök som för tillfället är ute och går med henne i vagnen. Så nu har jag precis klippt Martin och så fint det blev.

Svärmor hade med sig mat som vi kan äta ikväll, köttgryta med ris så längtar så till ikväll. Älskar verkligen den maten också som allt annat hon gör!:)

Ikväll blir det nog rätt lugnt, äta den goda maten, kanske hyr en film även till ikväll, är ju verkligen bara ren soppa på tv nu för tiden. Sen idol försvann på fredagarna så finns där verkligen ingenting att se.

Vi ska väl kanske försöka gå ut med Ella en gång till sen så hon får leka lite i snön annars så blir det mest lek här hemma som står på schemat.

Ha en super fredag.



Titta farmor, hunden pratar.


Ååh, en farmor puss!





Kommentarer
Therese med Clara

sv: var det jag misstänkte eftersom ella snart ska börja på dagis, så tänkte det var bäst att fråga, men då vet jag =)

2011-01-07 @ 14:09:10 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback