Dem har ju blivit så otroligt stora allihopa.

1 års firande för Matilda igår. Ella hade super roligt och fick leka med alla sina kompisar som hon inte träffat på jätte länge, så vi var inte därifrån förrens vid halv fyra tiden. Hon fick en en del med lilla my i present, för hon är faktiskt väldigt lik henne vissa stunder, lilla sötnosen.

Det bjöds på glass, bullar, godis.. Ja allt du kan tänka dig. Och så fort där är onyttigheter tar det inte lång stund tills jag är framme och nallar, haha. Jag vet inte vad som har hänt den senaste tiden, jag är sugen på allt som har med socker att göra. Har inte alls varit så innan, så måste verkligen skärpa till mig. Inte långt kvar tills vi åker till Turkiet, och då ska jag banne mig trivas. Senast idag bakade jag både kladdkakemuffins Och kanelbullar, suck. 

Men tillbaka till kalaset från igår, var verkligen super trevligt som alltid och Ellas första kalas som hon äntligen kom iväg på. Hon var ju sjuk på hennes allra första hon skulle på.

Dem har ju blivit så otroligt stora allihopa, som för bara några månader sedan låg och spralla på rygg eller mage. Nu har dem flesta börjat gå och har verkligen fått egna personligheter. Det är super kul att man håller kontakten och att dem får en massa kompisar som dem kan hänga med när dem blir äldre. Springa på en massa kalas, gå på discon tillsammans och många utav dem kommer säkert gå på samma skola.

Det sattes sedan på musik, allt från krokodilen i bilen, till någon konstig version av imse vimse spindel. Och där det finns musik, ja där hittar ni Ella dansandes. Man sitter bara och skrattar för hon är ju så söt när hon visar sina moves.

Födelsedagsbarnet; Det finaste man har sätter man på bordet.


Dem små blå.




Coola kompisar hittar man inte varstans.



"Jag tar hand om denna tills Matilda kommer"


Dotter och mamma.




Ellas topp och kjol är båda från Hm. Älskar den tröjan, tror även den fanns i orange? 



Clara, Nikki och Matilda.



Lånar en lilla my stol och vilar benen lite.


Nikki i sin fina klänning.


Måste ju prova och banka lite.


Här kör vi uppochned. Söta Clara med mamma, Clara blir faktiskt hela 1 år idag, på kärlekens dag.


Nej, nu kör vi lite dans.









Står och väntar på bättre musik från Dj'n.



Kommentarer
Jessica A

Vilka fina kalasbilder! Visst är det kul nu när de är så stora att de kan ha kjol oxå. Min lilltjej har några favoriter i velour som sitter superbra men Ellas från HM var oxå fin.

2011-02-15 @ 11:41:20 | http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Elin

hehe så fina bilder det blev, dom såg ut att ha skoj =)

2011-02-15 @ 12:45:44 | http://lillamyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback