Nu blir han borta igen.

Haft lite egentid idag faktiskt. Var iväg och solade och gick en lång promenad till Center syd. Väldigt skönt att inte behöva tänka på vagnen hela tiden, och att man skall ha tusentals med sig jämt. Nu kunde jag gå ut genom dörren och bara fortsätta gå.

Dagen har inte bestått mer av lugn och ro. Och gu så skönt det har varit. Ella klättrar dock på allt, så det blri ett himla springande och nej ett antal gånger, men utöver det har det varit lugnt och skönt.

Ella vaknde vid sex i morse och tycket att hon skulle vara vaken då. Ja, det var inte mer än rätt att gå upp med henne. Dock somnade hon igen en timma senare för att sedan bli uppburen av sin underbara pappa så mamma fick sova lite till. Ella har tyvärr blivit förkyld Igen, näsa rinner kontant hela tiden och hon snarkar verkligen när hon sover stackarn. Hon fick prcis i sig välling och trodde att hon skulle sova nu, men icke. Blev hur pigg som helst och skall höras Överrallt.

Martin åker iväg igen imorgon bitti och kommer inte hem förrens på onsdag kväll, så känns jobbigt som vanligt. Men sedan vet jag hur fort dagarna och nätterna går och snart är han hemma igen. Får försöka hålla mig sysselsatt nu dessa dagar så behöver jag inte tänka så mycket på hur långt det är kvar.




Älskar er så förbannat mycket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback