Inte många timmar.

Natten har varit sisådär får jag säga. Ella vaknade vid ett tiden och var jätte ledsen igen. Hon har blivit förkyld och är jätte täppt i näsan och även hostig, så säkerligen därför hon har sovit så dåligt. Var uppe med en henne en timma för att försöka få henne att somna, det gick bra att somna i mamma famn men vaknade direkt när jag la henne i sängen, så tillslut fick jag ge henne lite mat för att få henna att slappna av, så vi somnade tillslut båda två lite över två. Sedan vaknar hon vid sju tiden och är super pigg och även gnällig, så nu på morgonen har hon varit jätte mammig och har absolut inte velat göra någonting annat än att vara i famnen. Men så nu har jag precis fått henne att somna i vagnen så hade tänkt att försöka vila lite jag med.

Är inte själv helt hundra och det blir extra jobbigt. Så jag hoppas vi båda känner oss bättre tills imorgon iallafall. Min lilla gumma och hennes sambo kommer på besök idag från Sthlm, så blir antagligen imorgon vi ses då vi hade tänkt att dem kommer hit och käkar lite lunch för att sedan åka in till stan och gå runt lite, även äta middag så har tänkt att vi skall lämna Ella till hennes farmor några timmar, men nu får vi se hur det går.

Nej, nu får jag vila lite!




Kommentarer
jessica

tråkigt hon blir sjuk just nu :/ ni får krya på er båda! puss o kram

2010-09-03 @ 10:43:48 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback