Dålig uppdatering

Jag vet! Har inte riktigt haft orken att ens sitta vid datorn, men nu så får jag ta tag i det. Hade besök igår av Ida och hennes lilla Tuva på lite fika. Ella och Tuva fick leka av sig och mammorna fick sitta med sitt kaffe och tjattra. Känns som man kännt Ida väldigt länge fastän vi bara träffats två gånger, så det känns verkligen som en bra kontakt vi fått. Likaså dem små, skiljer även bara 1 månad mellan dem.

Blåst och regn idag, men skall iväg en runda med Ella när hon har vaknat, Eller jag är nog tvungen att väcka henne. Måste även iväg och handla lite till kylskåpet, ekar rätt så rejält.

Jag är själv lite nere då jag vet att min älskling snart skall iväg i två dagar upp till Sthlm och Gävle, kommer hem till helgen och sedan iväg igen tre dagar. Vet dock att det är mycket just nu i några veckor framöver men att det kommer lugna ned sig sedan. Bara det att nu har Martin två tjänster då han blivit inkastad i det nya jobbet redan nu, så därför där är lite extra för tillfället. Men, så fort det lugnar sig kommer allt bli toppen igen.

Nu ska jag fixa mig i ordning och snart väcka lilla loppan.
Ha en trevlig dag allihopa.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback