Kan vara det som spökar.

I morse hade vi besök utav Jennie och lilla Dante. Har träffat dem på babycafé och ÖF, och tyckte det var på tiden att vi träffades och fika. Så med sig hade hon kanelbullar och jag fixade te/kaffe. Mycket mycket trevligt!

Så vi har haft en väldigt mysig morgon och förmiddag och Ella somnade tillochmed någon timma. Kände att hon var varm och tog tempen, och där var lite feber så inte så konstigt heller att hon är så trött och att hon sover lite olustigt på nätterna. I natt var jag uppe ett antal gånger och fick tillslut mata henne efter många gungningar och sång.

Men nu tror jag att det är tänderna som spökar, för jag tycker det känns som att där är någonting som vill fram. Fick faktiskt hem en kallelse till Ella att vi ska till tandläkaren nu på torsdag. Kändes lite lustigt ändå att redan få en i och med att hon inte fått några ännu, men det är väl mer information kan jag tänka mig.

Jennie och Dante gick vid tolv tiden och Ella vaknade och fick i sig lite mat. Någon timma därefter bestämde vi oss för att ta en lång promenad ut till sandskogen och Ella slocknade direkt så jag kunde gå och lyssna på musik och gå i min takt.

Vid denna tid brukar det alltid kännas i kroppen att man inte fått världens bästa sömn, men Ella har faktiskt somnat nu igen och funderar på att lägga mig en sekund och bara slappna av.










Kommentarer
Jennie edinge

Va fan e det för min jag gör, ser för fasiken ut som värsta råmuppen... Tur det e överdrivet söta barn med på bilden;-)).. Tack för idag.. Åhh, så mycket grejjor där var i Limhamn, gick bara o plockade på mig.. Rena paradiset..

2010-10-25 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback