Hunnit mycket.

I fredags var ju som sagt ute på lilla torg med några tjejkompisar och var verkligen super trevligt. Vi var ett gäng mammor som kände att vi behövde komma ut lite och prata om annat än Bara barn, som det blir mycket utav när man tex ses på babycafét.



Jag fick äntligen dansa som jag verkligen saknat och kom inte hem senare än halv två ändå, så det kunde absolut inte bli bättre. Man fick sedan komma hem till sin underbara man som ligger och väntar på mig och vår lilla tjej låg och sov, och sov enda tills dagen därpå. Själv fick jag sova enda till halv tio på morgonen, och det var verkligen länge sedan. Så tack så mycket tjejer för en underbar kväll.

Martin hade varit och handlat alvedon, bullar och en massa massa godis till kvällen, så det kunde inte bli bättre. Vi fick även vilat lite grann på dagen då Ella också sov, så man orkade vara uppe lite längre.

Idag har vi varit och gått en lång runda ned till center syd för att vi hade tänkt handla någon fin lykta vi kunde ha utanför dörren, men såklart var just den butiken stängd så vi gick in och handlade lite chips och dipp till ikväll. Sista dagen för en massa gottis och i veckan börjar träningen igen.

Ella fick gunga och skrattade hela tiden. Hon är sån liten toka, för här hemma kryper hon runt och skrattar hela tiden och har en massa bus för sig. Nu vill hon nästan aldrig vara uppe i famnen, förutom när hon är jätte trött, utan vill hellre upptäcka världen på hennes vis.

Nu måste jag ned och lägga mig i soffan bredvid älsklingen, då jag precis fått Ella att vila lite innan hon ska nattas för natten.

Ha en underbar söndag.







Kommentarer
Sandrah, Colins mami

Vilken söt flicka du har!

2010-11-01 @ 22:42:20 | http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback