Godnatt folks.

Nu sitter man här och har dushat och borstat tänderna. Precis pratat med älsklingen i telefon och sagt godnatt. Skall gå in och lägga mig alldeles strax jag med.

Ella och jag somnade en stund på eftermiddagen och vaknade inte förrens vid sex och det var kolsvart ute. Jag var dock tvungen att väcka Ella för annars skulle allt bli helt fel för natten.

Hon var helt slut, och var inte helt vaken på en tjugo minuter, så hon fick sitta i min famn och gosa som det inte alls blir så ofta nu förtiden. Blev lite bad och lite lek därefter, fastän att hon var väldigt gnällig och varm.

Fick i sig lite välling och somnade i min famn. Dock vaknade hon varje gång jag la ned henne i sängen och ville inte alls ligga där själv. Så tog ned henne och hade henne hos mig hela tiden och tillslut somnade hon. Nu så var jag inne hos henne igen då hon satt upp i sängen och grät. Måste ha varit någon elak dröm som inte ville försvinna.

Men nu så får vi se hur denna natt ser ut, blir glad om där bara blir en gång jag behöver gå upp, men nu ska jag absolut inte säga för mycket. Imorgon blir det förhoppningsvis babycafé om Ella känner sig bättre med febern och sedan hade jag behövt storhandla rejält imorgon.

Ha en underbar kväll och sov så gott.






Kommentarer
Martin

Så himla stolt över dig älskling!

Jag Älskar Dig!

2010-10-25 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback