Bara du som saknas.

Nu är det äntligen Desperate Housewife. Bunkrat upp med mackor, te och yoghurt. Ljusen är tända och lillan sover. Nu är det bara Martin som saknas så hade allt varit fulländat, men nu går inte det och jag får försöka njuta så gott det går :)

Idag har det gått himla bra fastän man inte sov i natt. Har dock inte sovit någonting på dagen heller, då det alltid är samma visa. När Ella sover så är inte jag trött och tvärtom, så det blev att ta det himla lugnt på morgonen ändå. Sedan var vi iväg och fick storhandlingen gjord. Dock har jag bara Froosh bilen hemma då Martin tog Volvon i och med att vinterdäcken är påsatta på den. Säkrast och ha den när man kör uppåt i landet och halt på vägarna, man måste ju vara rädd om sin man, vill ju ha honom hel när han kommer hem.

Froosh bilen, en mini cooper, är rätt så liten så jag precis fick plats med alla kassar, men bilen i sig är en klippa. Älskar att det är automat i den också.

Ella och jag var tillochmed ute och sprang 2,5 km i skogen och hon somnade direkt i vagnen. Så man var kanske en supermamma idag trots allt, hade man absolut inte trott i natt.

Nu tar vi nya tag, och ser vad man har och vänta sig. Nu är jag positiv och skall gå ned och ta på mig en filt och frossa i limpa. Ha en underbar kväll alla.


Älskar dig lilla busan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback