Snart är den lille här.

Nu är vi hemma från en himla skön promenad. Ella sov nästan hela vägen och vaknade när vi var nästan var hemma.

Pratade med min älskade Malin som ska ha barn i slutet på November. Hennes sista dag på jobbet idag och sedan kan hon bara fokusera på att ta det lugnt och sedan bli mamma. Så mysigt, och längtar verkligen tills jag får se det lilla underverket. Dem vet ännu inte vilket kön det kommer att bli så det kommer bli en extra överraskning. Förstår dock inte hur dem har klarat av att hålla det hemligt för jag och Martin var så nyfikna direkt att vi inte kunde hålla oss från att kolla direkt när man kunde. Bara synd att du inte bor här nere Kodo!♥

Nu sitter Ella här bredvid och river en massa gamla räkningar, kunde dock få ha varit nya räkningar också :)
Ska snart få henne att vila lite då hon börjar bli trött, så kan jag få en lite lugn stund och ta en dusch.


Vårt lilla pyre.


Vad ska vi göra nu då?





Kommentarer
Johanna - mamma till Leia

sv: ja men precis!

2010-11-03 @ 15:30:14 | http://johannaostblom.blogg.se/
Maria - mamma till Maja

Gud vad de följer varandras utveckling! :)

Hittade att de syntes på ett foto när hon skrattade om jag zoomade in massor! Ren tur. Annars får man aldrig se de små (bara när hon är fly förbannad och bara gallskriker).



Det enda jag märker skillnad på Maja med tänderna är allt bajs! Minst 7 blöjor/dag.. Hela lägenheten stinker bajs! :(

2010-11-03 @ 16:01:48 | http://familjemys.blogg.se/
Milena - mamma till lilla Leah.

Tack för din kommentar, måste säga detsamma! Vilken söt liten flicka ni har, hon ser busig ut! :)

2010-11-03 @ 20:25:54 | http://find-infinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback