Mysdressen på.

God mat, ett (?) glas vin och världens underbara familj, Ja bättre kan det då inte bli. Fredagskvällarna är nog dem bästa, och kommer bli ännu bättre när jag börjar jobba, så vi alla får känna av att det Verkligen är fredag. Ska bli så mysigt också när Ella kan förstå det här med fredagsmys och att hon vet på fredags eftermiddagarna att varje fredag är det bara Vi och en himla massa mys.

Jag tog ned Ellas babysitter och skulle prova om hon kunde sitta i den och äta, och det fungerade super bra. Så hon kan sitta och mysa i den när det blir dax för eftermiddagsmat. Tog bort det huvudstödet så det blev lite större plats och la till en mysig filt. Men detta gäller bara då hon får mjölken, för annars så tycker jag så himla mycket om att sitta med henne i soffan och mata henne med välling.



Lite skillnad, pluttan!♥

Mysdressen på och sedan tar vi fredag.










Kommentarer
Therese med Clara

känns redan helt otroligt att de har varit så små! Tänk så mycket som har hänt sen dess! Hoppas ni får en fortsatt mysig fredagkväll =)

2010-11-19 @ 19:31:35 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Maja

va stor din tjej blivit! :) och vilken härlig dress hihi. jag har inte receptet utan googlade bara på bilder. Däremot är det bara att söka på "cupcakes" så får du massor med härliga recept. Finns massor med bloggar framförallt med duktiga tjejer som bakar :) man kan inte bli annat än inspirerad!

2010-11-19 @ 22:14:05 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback