Period?

Tror att Ella kommit in i någon 3 månaders period för tillfället. Hon är väldigt gnällig och bölig och hon vill bli buren hela tiden. Läste lite om det om att 3 månaders perioden är en utav dem jobbigaste.
Det har ju hänt så himla mycket och det är väldigt mycket att ta in för henne och det är klart att det blir jobbigt. Man vet ju själv att man blir väldigt trött när det är mycket som händer.

Hon kan ligga vid gymmet ett tag och prata och skratta men sedan blir det väl tråkigt och hon vill göra annat.

Har ändå kommit på ett knep iallafall för att få henne att slappna av, då hon verkar så trött. Och det är att ställa mig i badrummet och sätta på kranen :) Det är nog något slags lugnande för jag somnar nästan själv utav ljudet av rinnande vatten.

Vi får se om några veckor hur det blivit då. Kanske bara är en liten fas hon går igenom nu, så vi får hoppas på att det går över. Hon vaknar även tidigare och tidigare nu för varje natt känns det som. Inatt/morse vaknade hon redan vid halv 5. Somnade dock om och vaknade igen vid 8.

Klockan 11:15 skall vi ned till BVC så Ella kan få sina vaccinations sprutor. Ush, ingenting jag ser fram emot alls. Vill inte att gumman skall få ont.

Men plus att jag har precis fått henne att somna, så hon ligger i vagnen, hade tänkt att gå ut och gå innan vi skall dit. Men sedan vet jag hur det kommer att bli. Hon skall väckas för att ta sprutorna sedan kommer hon gråta när jag lägger henne i vagnen och vi blir tvungna till att springa hem.
Hoppas verkligen att hon kommer att kunna trivas och verkligen kunna ligga i vagnen utan att hon skall börja gråta direkt. Ser fram emot den tiden.

Förhoppningsvis kommer vår dator att fungera till ikväll, för då kommer isåfall lite nya bilder in :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback