Köpt våra första blommor

Fick fint besök av Elin och hennes lilla Matilda vid ca elva tiden idag. Så vi fick ge dem små fröna lite mat och sedan begav vi oss ned till Center Syd. Skulle köpa dem första blommorna till vår baksida/framsida och det blev jätte fint. Kunde dock bara handla till framsidan då det inte fanns plats kvar i vagnarna. Så har tänkt att åka ned i morgon igen för att köpa resten så vi har på baksidan också.



Efter det gick vi in på Center syd och shoppade lite grann. Skulle egentligen kunna handla allt när man är inne i butikerna men får nog vänta lite grann. Men jag och Martin har sagt att vi skall åka iväg och ta en shopping runda bara han och jag. Ja, om vi får barnvakt till Ella, annars får hon också följa med och shoppa lite.

Skulle egentligen fikat då ingen utav oss fått i oss något i magen, men det caféet som fanns kom man knappt in med vagnarna så vi gick hemåt och handlade lite fika på caféet här nere istället. Precis när vi kom innanför dörren så började det ösregna.

Tur för mig, då jag nog inte behöver vattna gräsmattan idag. Brukar vara Martin som tar den delen annars.. :)






Så, nu sitter jag här, och Ella ligger i vagnen och nannar. Martin är tyvärr i Sthlm igen då han skulle på konferens och lite utbildning. Så får hem han igen på torsdag med den nya froosh bilen. Han skulle visst åka hem till min mamma och äta lite med henne, så det var ju ändå skönt så han inte behöver sitta på hotellet hela kvällen själv.

Hade dock velat vara där med dem nu, var ett tag sen man träffade mamma också. Nästa gång blir på dopet, om jag inte kommer att åka upp nu till helgen. Vår häst skall starta för andra gången på söndag, och hade varit kul att få se det denna gång. Men vi får se. Första gången jag då kommer att åka långt själv och även med Ella i bilen.

Imorgon skall jag åka till mitt gamla jobb och hälsa på, då det var en evighet sedan sist. Så åker väl någongång på förmiddagen när gumman fått i sig lite mat.







Ha en fortsatt trevlig kväll. Kraam från oss.




Kommentarer
Jocke

Gud så gullig!! :) Det har ni gjort bra :)

2010-06-18 @ 21:04:26 | http://jlindberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback