Känner sig instängd.

Och då menar jag med vädret. Det är så konstigt ändå att man satt ute igår och fick sig en fin bränna, och så nästa sekund öser regnet ned. Lite mysigt är det väl ändå, för nu behöver man inte känna sig dålig för att man sitter inne.. för nu får man faktiskt lov att göra det.



Nu har jag även bokat tid för dop, som nu äger rum den 17 Juli. Det var den tidigaste tiden dem hade, så jag var snabb med att boka in den.
Har därefter tänkt att ha lite fika här hemma (som jag själv ska våga mig på att göra:) och förhoppningsvis är det fint väder också.

Idag när Ella satt i soffan så tryckte hon ifrån sig själv så hon satt helt själv. Stod och pratade med mamma precis när hon gjorde det så jag blir lite väl till mig haha.

Försökte fånga en bild på när hon gjorde det, men var ju inte allt för lätt. Bara se dem små tårna som hon kniper ihop, tydligen brukade Martin också göra så när han var liten.
 





Och så ramlar vi.

Detta var dock igår, men man blir verkligen så himla pluttinuttig när man ser vad sina små änglar kan göra alldeles själva. Dem lär sig ju så snabbt, och man hinner knappt tänka innan det händer något nytt.






Kommentarer
Catty

ihh vad duktig hon är! det går grymt fort! :)

2010-06-07 @ 12:34:43 | http://catty.se
lejjne

sötnosen!!!

2010-06-07 @ 15:02:40 | http://lejjnus.blogg.se/
jessica

Duktiga Ella :D

2010-06-07 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback