Gumman har badat i havet

Blivit lite dåligt med uppdatering då internet varit så segt och jag inte riktigt orkat sitta och vänta på att alla bilder skall bli uppladdade. Men nu är jag igång igen.

Vi har haft full rulle här uppe dessa dagar med mycket folk. Har spelat både kubb, kort, badat och ätit gott. Vi var nere och badade med Ella i havet och fick ha på sig flytväst som fanns här uppe. Hon älskar ju att bada precis som hennes föräldrar så hon kommer ha roligt med oss när hon blir äldre och kan sitta och leka i vattenbrynet.



Idag fick mamma skjuts till tåget och min bror och hans sambo åkte bilen hem. Så i nästa vecka blir det förmodligen bara jag, Martin och Ella här uppe, så vi får lite egentid också. Kom också på en idé om att vi kanske åker till Sthlm någon dag så mamma kunde ha Ella och jag och Martin kunde gå ut och äta. Så vi får se hur det blir.








Ikväll skall vi åka på trav i Romme. Så håll tummarna att vi vinner dem stora pengarna denna gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback