Säga vad man vill om vädret..

Phu, nu så äntligen är alla julkappar inslagna. Tog sin lilla tid då Martin "inte kan" slå in, haha. Den ska jag köra med nästa år.

Har varit lite uppehåll här men nu jäklar ska jag ta tag i det igen, dock vet jag att jag sagt, när Ella blir ett år ska jag stänga ned bloggen och skriva ut till henne när hon blir 18 år. Känns dock lite sådär nu när jag tänker på att jag ska sluta helt, men tills jag har bestämt mig fortsätter jag lite till.

Jag har varit iväg hela dagen idag. Åkte först till banken, därefter skulle jag äntligen få mina naglar gjorda hos Jessica, super trevlig tjej verkligen. Har träffat henne några gånger på babycafét men när jag skulle boka för mina naglar visste jag inte att det var hon, så lite komiskt.

Men det är inte så smart att åka ut med bilen nu egentligen, jag vet. Men dum är man, så jag fastnade första gången när jag skulle parkera, pang, helt tvärstopp. Tillslut lirkade jag mig ut, andra gången var när jag skulle åka hem, gick super bra att parkera men när jag sedan skulle köra så var där samma sak där. Stod minst en halvtimma och försökte skotta bort snön under däcken med foten, hm. Ja, tillslut kom jag ut. Hade bokat tid hos vårdcentralen för min ständiga huvudvärk, fick dock boka om den till senare men fick komma dit iallafall, ja, gick inte därifrån klokare.

Ned till Center syd för att handla det sista och sedan hem med mat till familjen. Phu, en lång dag, men skön ändå, fått vara lite utan den lille och kunna ta det i sin egna takt.

Nu sitter vi och väntar på mamma och Lelle som ska ta flyget ned hit. Försenat flera timmar och fick precis veta att dem skulle slussas vidare från Bromma flygplats till Arlanda med buss, så vi får se om dem ens kommer hit. Säga vad man vill om snön, men nu räcker det. Hela landet står ju still när det blir såhär. Man vill kunna vara med sina nära och kära nu när julen är här, så vi får hålla tummarna.

Läste innan att 500 bilar stod helt still vid österlen, helt sjukt, 500 bilar. Det är som att världen tar en liten paus.

Ska gå ned och hålla Martin sällskap, Ella vaknade dock nyss och var super ledsen, men han nu somnat om, vet dock inte hur natten kommer att bli då hon vaknat och varit orolig, men febern hon haft har lagt sig iallafall.

Ha nu en underbar torsdagskväll, och imorgon är det julafton!

Detta kallar jag snö minsann. (På väg till förrådet)




Ja, vad är vintern utan att glädjeskutt.






Kommentarer
Therese med Clara

God jul till familjen önskar Therese och Clara :D



F.ö. hoppas jag du fortsätter blogga, tycker det är kul att läsa om er vardag =)

2010-12-24 @ 10:48:15 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback