Lite pyssel är aldrig fel.

Igår blev det babycafé och sedan mys med hela familjen på kvällen, och idag var vi iväg till kyrkis med Jennie och hennes små. Dem hämtade upp mig så vi kunde gå tillsammans, aldrig varit där förut. Var super trevligt och skönt med lite variation. Andra låtar på sångstunden och lite nya leksaker för Ella och efteråt blev det fika med smörgås och vatten/kaffe. Det blev även lite pyssel för vår del, en tomte gjord av tallrik och bomull. Ella var super duktig och hjälpte till med snöre och annat.

Kom hem vid halv tolv för att säga hej då till älskling som nu sitter på ett plan till Stockholm, Igen. Han ska sedan bila därifrån till Borlänge om jag inte minns fel, sova över där och sedan enda upp till Sälen tills på fredag. Han ska stå på mässa och man vet aldrig, kanske blir lite skidåkning?

Nu har Ella precis somnat och jag hade tänkt att städa undan lite, ordna med lite foton, och sedan får jag väl antagligen slänga i en maskin tvätt även idag. Har fortfarande lite att göra med bebisboken så den blir klar i tid.

Får se hur mycket jag hinner innan hon vaknar igen, så bäst att passa på Nu!






Ellas fina tomte får nu stå i fönstret.




Kommentarer
Jennie edinge

Står fast vid att tomten ser fortfarande efterbliven ut;-)).. Tack för idag, alltid lika skoj att ses..

2010-12-01 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback