Iphone

Åååh, min iphone har gått i sönder. Tappade den på stenplattorna ute för bara några timmar sedan och displayen kraschade helt :/ vet inte vad som hände, den bara flög ur fingrarna på mig och ned med displayen före. Happ, ingen försäkring hade vi ordnat heller då jag tog över den av Martin då han fick ny telefon på jobb. Så skickat in den och får en ny om ca två veckor, sådan onödig kostnad för ett sånt dumt misstag, men det kan verkligen hända så lätt, men åh vad ledsen man blir ändå.




Kommentarer
ellenojag

så där ser min också ut!!! helt kraschad, hände dock förra sommaren och den ser fortfarande ut så ;) väntar på att den nya ska släppas i vit, då jäklar ska det bli trevligt med en hel skärm igen!!



va har ni sett för ngn film, som man inte somnar till!? det tipset måste jag få :)

2010-08-12 @ 21:22:24 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback