Uppdatering av "tjockisen"

Då var det dags att uppdatera lite med bilder på den växande magen. Både jag och Martin såg en stor skillnad, på bara dessa dagar som har gått. Man tänker inte så mycket på det själv, men när man själv står och tittar sig i spegeln så ser man en väldig skillnad.

Det underbara är att prinsessan leker stjärnornas krig där inne ibland, så hon verkar ha det roligt iallafall.

Var och kollade vagn, säng och skötbord igår på Babyland, så det verkligen pirrar sådär skönt i magen. Nu är det verkligen inte långt kvar då man känner själv hur fort månaderna går. Kändes som att det nyss var April och att vi berättade för våra föräldrar. Var förresten den 14 april som vi fick reda på att vi var gravida. (Min födelsedag) och världens bästa present!

Jag brukar sitta och titta på förlossningskliniken ibland, som jag egentligen inte borde då jag vet själv att jag skrämmer upp mig.

Men ändå så kan jag inte sluta titta då man ändå vill se att allting har gått bra och barnet är friskt. Då kan man pusta ut igen och tänka positivt, att Jag klarar detta precis lika bra som dem.

Vi är två överlyckliga och stolta föräldrar som väntar på dig, hur lång tid det än kommer att ta att få ut dig!! :)
 


Trackback