8 Veckor kvar

Lite uppdatering här på den växande magen.

I denna vecka som jag är i nu, v.32, så har faktiskt mina fötter och smalben börjat svullna upp och gör riktigt ont. Men har inte dem bästa skorna att ha på mig heller på jobbet, så får försöka inskaffa ett par.

Hon sparkar även rejält nu, så man känner nästan Vad för kroppsdel det är som rör på sig. 

Ca. 8 veckor kvar till förlossning. Kan verkligen inte tro det, men det går fruktansvärt fort. Snart får man ha sin lilla prinsessa i famnen. Hon som har legat okänd i min mage och sparkat sin mamma så hårt hon kunnat och hålla henne vaken på kvällarna när hon själv skall sova. Eller att man alltid får gå upp minst 1 gång per natt för att blåsan inte klarar mer. 
Hon skall finnas i min och Martins famn om några veckor, och Det känns helt otroligt.

 

Vi har även haft en snabbvisit i Stockholm och hälsat på alla möjliga, då vi nog inte kommer att kunna träffas innan lillan kommer. Så kanske blir det att fira julafton på sjukhuset, man vet aldrig.

Fick även chansen att träffa en tjejkompis, Madde (lejjne), som jag inte sett sen jag flyttade ned. Var jätte mysigt att äntligen fått träffa henne.

Har även fått två kassar med mammakläder utav en väninnas kusin som nyligen fått barn. Helt perfekt verkligen. Både amningströjor och klänningar och toppar så det tackar man verkligen Ja till!



Trackback