Pirrar i min mage

Åh! Jag längtar så jag dör.. Tänk att snart få ha sin lilla gosis i famnen.

Vi var på mödravårdscentralen idag och lyssnade på hjärtljuden och mätte magen och pulsen. Allt var på topp som varje gång. Känns väldigt skönt.

Fick också chansen att prata lite med min barnmorska om hur jag känner mig och när jag har tänkt att ta ut mammaledigheten. Så vi får se hur länge till jag klarar att stå på benen.

Men som jag sa till henne så har jag För höga krav på mig själv, jag vill inte ge mig. Jag vill jobba in i det sista, men sen är det lite själviskt också mot vår dotter.

Snart har denna dag också gått och man får en underbar helg med sin älskling ännu en gång!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback