I ett nötskal.

En underbar start på helgen även denna gång, såklart. Ella vaknar vid sju med sin underbara sång och blir inburen till oss för en massa morgonbus.

En god frukost med hela familjen, och sedan blev det träning för mig. Har änlitgen skaffat gymkort, och jag älskar verkligen att träna. Dock är det trist att inte alltid kunna träna med Martin såklart, för vi gjorde det mycket förut. Vi är väldigt duktiga på att trigga varandra och det behövs verkligen för att man ska orka hela vägen.

Men idag blev det 20 min på löpbandet med både powerwalk och jogging. Därefter blev det träning för ben, mage och lite armar.

Efter det kom jag hem till underbara. Dem hade varit iväg och hämtat lillans pass som blivit klart. Var och gjorde det i förra veckan och hon var super duktig, behövde lite hjälp med att titta in i kameran en lite längre stund och det med hjälp av en leksak som spelade musik. Polisen kom ut med den och hjälpte till. Så nu är Turkiet resan inte allt för långt ifrån. Längtar ihjäl oss, och jag vet att denna resa kommer bli fantastisk. Första gången vi åker hela familjen. 14 dagar med dem bästa och all inclusive.

Vi var iväg på en liten trip på eftermiddagen och det slutade med att vi hamnade på skattkammarön och Ella sprang runt och lekte med allt som där fanns. Dock var det för mycket äldre barn där så det blev lite svårt att kunna slappna av när dem kom springandes i all fart. Ella är ju såklart van med lite äldre barn men detta var på en helt annan nivå. Barn är ju bara barn, jag vet. Men det är ändå jobbigt när dem präglar ned allt som där är när Ella är så liten runt dem.

Har ju glömt att skriva att Ella varit på sitt första inskolningssamtal, och oj vad mycket beröm hon fick. Charmar allt och alla, leker, äter och sover med noll problem. Städar efter alla andra och älskar att få tvätta händerna i deras små handfat som dem har.
Alltid glad och positiv och tar för sig, är absolut inte rädd. Leker med alla och det enda hon inte kan vara utan är sin snuttefilt. Så den får hänga med lite till. Synd att man bara har en av samma sort. Har en himla massa andra filtar, men dem går absolut inte att locka med.

Nu sover Ella och jag och Martin ska precis sätta på en film. Blir en vi hade hemma då jag tyvärr glömde hämta ut filmen jag hyrde :/ Town, ska tydligen vara jätte bra. Minnet blir kort när man har Ella med sig, inte alltid lätt att tänka på all man ska ha. Så skulle haft alvedon och hyra filmen, kom därifrån med helt andra saker. Martina i ett nötskal.

Hoppas ni får en underbar lördagskväll.




Världens bästa och finaste Ella. Dock med en liten, liten blåtira. Vild och galen liten tös har man iallafall :)



Kommentarer
Elin

14 veckors semester med all inklusive låter ju hääärligt, men väldigt dyrt hihihihi ;)

2011-04-10 @ 17:50:24 | http://lillamyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback