Torsdag redan.

Godmorgon? Eller ja, förmiddag blir det nog. Har legat och vilat både jag och Ella fram till nu ungefär. Vi har sovit hela natten, men ändå så är jag så himla trött hela tiden. Vet inte riktigt om det är vitaminer jag behöver eller om det bara är stress egentligen. Känns som att det är så mycket nu, och jag brukar ha lätt att stressa upp mig i onödan.

Jag känner mig aldrig riktigt utvilad på morgonen fastän jag får sova enda till klockan åtta.

Om ca halvtimma ska jag och Ella klä på sig för att ge oss ut i snön. Skall nämligen möta upp mamma för att åka hem till min mormor och morfar och hälsa på. Sedan får vi se om vi orkar gå lite i stan, måste verkligen handla en overall till Ella nu. Ska försig till Ullared om någon vecka, vet ni som varit där om dem är något att ha?

Ha en underbar torsdag.




Kommentarer
Elin

hoppas ni har skoj =)

tänkte bara skriva att det finns inga overaller för så små barn på ullared

2010-11-25 @ 14:28:55
Therese med Clara

har hört det ska finnas bra overaller i ullared, har dock inte kollat själv eftersom vi redan hade när vi var där. Köpte dock ett par termobyxor till mig själv där och de har kommit till nytta nu i detta vädret :D

2010-11-25 @ 19:55:06 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
sofia

Hej. Jag har hört många säga att där inte finns overraler mer,att dom e slut. Det var dom också nu när vi va där. Dom får in ocerraler redan i juli, då köpte vi elias overral där. Kram

2010-11-25 @ 23:08:51
Jessica

Malin hade ju hittat där uppe :)

Vi velar hela tiden fram o tillbaka om att åka upp haha kan inte bestämma oss. Man vill ju så gärna upp för det är så kul att gå där :p

Ha så mysit där uppe vi får ses sen när ni kommit hem

2010-11-25 @ 23:45:32 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback