Godmorgon bloggen

Ellen tog sitt första steg idag. Hon kröp fram till pappa, sedan ställde hon sig upp en liten bit ifrån utan stöd och sedan tog hon det underbara klivet. Åh, både jag och Martin blev helt ställda och tog en liten stund innan vi förstod vad som just hade hänt! Du gör oss så stolt Ella, varje sekund, minut, timme och dag! För att ta fler steg krävs ett!

Idag är jag faktiskt lite seg, blev ju champagne igår, så säkerligen är det därför jag är lite trött ;) Ella har sovit som en liten prinsessa inatt igen, underbart att äntligen få sova om nätterna igen. Så det blir nog inte så värst mycket gjort annars för oss idag, regnar gör det, och två tröttisar här hemma. Ella somnade på två röda när jag la henne i sängen, så nu hade jag nog tänkt att lägga mig ned för en sekund jag med.

Ha en underbar fredag så hörs vi säkert senare.

Jag är super dålig på att ta foton men skärpning till nästa gång!



Kommentarer
Therese med Clara

wow, duktiga ella :D Skönt också att ni får sova om nätterna numera!

2010-11-12 @ 13:07:46 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
sofie

Tack för kommentaren :) Vilken fin blogg och söt dotter du har!

2010-11-12 @ 14:25:14 | http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback