Babycafé idag.

Var jätte trevligt. Var tydligen 24 barn där idag, så det tog en himla tid att sjunga igenom hela trumlåten :) Men det var som sagt väldigt trevligt, och Ella verkar tycka att det är kul att se andra barn och få sjunga lite extra.

Tycker det känns mycket roligare nu där nere och kommer säkert att komma dit dem torsdagarna i veckan fastän vi flyttar.

Så efter att vi varit där bestämde jag och några till att vi skulle gå och fika på Espresso House, och även perfekt det då Ella hade somnat i min famn.

Så det var jag och fem mammor till så vi tog nästan upp hela cafeét :) Och efter ett tag kom resten utav mammorna från mammacaféet och tog ännu mer plats.

Efter det gick vi hem och jag gav Ella mat och nu ligger pluttan och sover i vår säng.

Det blir ju att sova ensam inatt (hatar det verkligen) men som tur är har man lilla gumman hemma så har tänkt att hon skall få sova bredvid mig i natt. Alltid skönt när man har barn på det sättet också att man aldrig är ensam.

Nikki och Ella (3 månaders skillnad)




Kommentarer
Jessica

dom är så söta :)

2010-05-06 @ 22:45:44
Miki

Vem är Ella? Växer bebisarna sådär mycket på tre månader eller är den ena större i växten helt enkelt?



Hur som helst så är hon superfin!! :) Du med!

2010-05-09 @ 17:59:55 | http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback