Iphonen har kommit och gått.

Fick hämta ut min iphone häromdagen. Kom hem och skulle sätta in den i datorn för uppdatering men ingenting hände och simkortet verkade inte fungera. Åkte in med den till tre för att få hjälp, så hon tog bort pinkoden och jag åkt ehem igen för att prova vid datorn. Yes, det fungerade och allt var frid och fröjd. Men telefonen stängde av sig hela tiden, var helt fullladdad men ändå blev den svart och ingenting hände. Efter ett tag kunde Martin få på den igen och då fanns där ingen service. Ingenstans. Var ute, uppe men ingenting gick. Så idag har jag varit inne på tre och har nu skickat in den?? Detta tar aldrig slut. Fick ett nytt simkort och tänkte att det skulle kanske vara lösningen, men mottagningen hittades inte. Så nu fick jag skicka in den, skall vänta 10-14 dagar igen för att få en ny, Igen. Betalar 2700 för att få vänta flera veckor på någonting som inte fungerar, och undrade också om man kunde få ersättning. Men då skall jag vända mig till fakturaavdelningen så skall skriva ned en massa punkter som jag skall säga till dem så det blir rätt, för jag känner att jag är mer än värd ersättning efter detta.

Nu är vi iallafall hemma och Ella var såå trött att hon inte visste vart hon skulle ta vägen, men så fort vi satte oss i bilen så somnade hon och det slår aldrig fel. Kunde tillochmed lyfta över henne till vagnen utan att väcka henne.







Kommentarer
Catty

Vilken otur du har gumman :( Vad fin Ella sötnosen är :)

2010-08-30 @ 15:29:05 | http://catty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback