Idag är det min och älsklings 2 års dag!!

Och fler skall det bli.

Tänk att man har gått ifrån att vara singel och inte tro på någonting, till att bo nere i malmö, förlovat sig, gift sig skaffat underbara vänner och att vi snart skall bli tre i vår underbara familj.

Man kan fortfarande tänka tillbaka till den dagen vi träffades, och det pirret jag kände i min mage när våra blickar möttes.

Man känner fortfarande den glädjen och stoltheten man hade inom sig när vi förlovade oss. Vi förlovade oss efter ca 3 månader tillsammans, och det var det bästa jag har gjort.

Men vem kunde tro att det skulle leda till detta som det är nu. Vi fortsätter vår resa framåt och vi kommer aldrig blicka tillbaka till det som en gång var. Det är han och jag och det kommer fortsätta i all oändlighet.

Vi har varit på Gran Canaria, Fuertuventura, Bulgarien och i Mallorca och detta på mindre än 2 år.
Alla dessa resor har varit en resa för sig.

Jag har fått en underbar familj här nere, Jeanette och Erna. Helt underbara och känns skönt att vi kommer så bra överens då jag inte har min mamma här.

Vissa gånger kan man verkligen känna att man saknar min mamma och min bror, men jag vet att dem finns där uppe och tar emot oss för varje gång vi bestämmer oss för att åka upp.

Vill bara tacka för dessa år, och som skrivet innan, fler skall där bli.







Kommentarer
Emelie

Fint skrivet :)

2009-11-11 @ 09:36:43
Martin Lönneström

Hej min älskling!



Ville bara säga att du är det underbaraste som finns och jag ÄLSKAR dig.



Jag älskar dig mer idag än vad jag gjorde igår, men imorgon kommer jag att älska dig mer än vad jag gör idag....



Din Martin

2009-11-11 @ 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback