Första mamma plagget.

Så har man varit och inhandlat det första mamma plagget, ett linne från vero moda. Dem har fått in en liten mamma hörna i sitt sortiment och köpte idag ett lila linne som "fångar upp" magen. var i one size så detta kan jag växa i. :) 
 

Har även städat hela lägenheten på 82 kmv medans älskling varit/är i Karlstad hos sin kära bestman och hans sambo med barn. Han kommer hem imorgon, som tur är! :) Jobbigt att vara ifrån varandra en hel helg när man inte är van att han är borta.  

Vill köpa så mycket nytt hit men får nog vänta tills efter bröllopet iallafall. Skall till Ullared med tjejerna i oktober, så då förhoppningsvis hittar man en hel del. Finns mycket barnartiklar och barnkläder som skall handlas in.

Har även varit med Jeanette på Burlöv Center, köpcentrum precis nedanför oss, och strosat runt, behövde en liten paus från städandet.

Varit lite orolig idag då älsklingen vår inte har rört på sig så mycket som jag är van vid den senaste tiden. Men sedan när jag kom hem kände jag några rörelser. Men annars har hon varit Väldigt lugn. Som Martin sa, hon har ju helg nu, så hon slappar säkert.

Var även och körde för första gången idag efter att jag fick körkortet igår. Fick låna Jeanettes sambos bil då vi skulle ned och inhandla pizza. Kändes Väldigt nervöst, men det gick bra.

Skall även köra mer imorgon då jag och Jeanette ska till Ikea.
 


Trackback